Hundkurs

Idag har jag börjat på hundkurs, jag tyckte det var jätteroligt och träffa andra hundar. Mamma o pappa trodde jag skulle vara rädd av mig som jag var i början när dom fick mig, fast jag har tuffat till mig jätte mycket. Vi tränade på att jag skulle komma när mamma sa "hit", o "nej!" och gå i koppel. Gå i koppel var jag inte så bra på, jag vill helst vara några meter ifrån mamma o pappa. Men det fick jag lära mig att jag inte skulle göra. Så nu ska jag o mamma o pappa träna på allt som vi lärde oss på kursen.

Längtar redan tills nästa gång då jag får träffa de andra hundarna igen!!

Här är en bild på mig o mamma på kursen.


Bilden blev inte så bra, men jag är den enda vita hunden på kursen. Så jag tror ni känner igen mamma o mej:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

stor kille som har börjat skolan, puss från Molly

2008-09-10 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0