Varit hos doktorn

Hej!
Nu har jag varit dålig i magen i flera dagar så mamma o pappa tog med mig till doktorn i Karlstad idag. Men doktorn hittade inte något fel på mig som tur var. Doktorn gav mig medicin, tog blodprov och fyllde mig med vatten så jag tillslut såg ut som en kamel! Mamma o pappa tyckte det såg roligt ut, men jag tyckte det kändes konstigt o tungt.


Här har doktorn precis rakat bort lite hår på benet och tagit blodprov. Rakapparaten var läskigast!


Kolla in mitt bandage!


Här fyller de på med vatten i mig, ser ganska konstigt ut. Jag tyckte det var ganska obehagligt när de satte in nålen.



Här är jag äntligen påväg hem!! Jag sov som en stock hela vägen hem, man blir sliten av att vara hos doktorn!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tråkigt att den lille vart dålig! Hoppas allt blir bättre! Kramar från Karlstad

2008-08-20 @ 20:25:21
URL: http://mariealfons.blogg.se/
Postat av: Jeanette

har han varit opigg stackarn, har missat det jag. E han pigg nu då. Kram

2008-08-25 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0