Hej igen!

Idag har jag varit hos farbror Evert medans mamma och pappa har varit i Karlstad, jag fick inte bli med så jag var med farbror hela dagen. Men jag tycker de var lika kul det :) Jag och Evert har varit hos en svart tjejhund idag. I början var jag lite rädd för henne, men sen tuffade jag till mig så vi lekte tillsammans. När mamma och pappa kom och hämtade mig så var jag helt utsliten, så nu har jag legat och sovit. Jätteskönt.




Förresten, igår var jag, mamma och pappa ute i skogen. Det tyckte jag var kul, sprang jätte mycket.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja han e så söt!! Molly har frågat efter dig idag Hampus, puss på dig

2008-07-15 @ 20:45:31
Postat av: Farmor

Hej va fint det här var.Men jag saknade kort på Mamma.

2008-07-16 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0