Hos mormor o morfar!

Nu har jag varit hos mormor o morfar ett par dagar eftersom mamma och pappa jobbat. Jag och morfar har tagit promenader i skogen varje dag och sovit i soffan. Morfar har även lärt mig att äta konsums varmkorv, det tycker jag är jättegott. Gammel morbror Nils-Olof har lärt mig att man ska äta hallon till efterrätt, så jag har varit i mormor o morfars hallonbuskar och käkat efterrätt varje dag. Sen så har jag  hjälpt mormor i trädgården jag har hjälpt henne att gräva lite, hon tyckte nog att jag är jätteduktig. Hela tiden har jag haft nya projekt att greja med! Jag har haft jättekul :)

Mammas kusin Stefan kom till  mormor o morfar och hälsade på mig, han tog fina kort på mej.






Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Hej Hampus!!

Väntar redan till när du kommer

nästa gång!!!!

2008-07-26 @ 21:23:09
URL: http://hampusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0