Välkomna till mej!

Hej jag heter Hampus och är en golden retriver kille som är 14 veckor nästan. Jag har bott hos min mamma och pappa i snart två veckor nu. Jag och mamma tänkt  att skriva lite vad jag hittar på för bus om dagarna och visa lite bilder på mig. :)

Här är jag påväg hem till mitt nya hem för första gången, 12v var jag på denna bilden.  

Här är jag påväg hem för första gången.



Här har jag precis kommit hem och kollar omgivningarna lite.




Här har jag precis träffat på mina nya bröder. De verkade lite rädda för mig, de klättrade upp i ett träd när de såg mig. Konstiga typer det där, jag som är så snäll.




Här har jag varit hemma hos min mamma o pappa ett par dagar. Ligger och tar igen mig efter maten under äppelträdet.



Här gör jag premiärdoppet i mammas och pappas badkar. Ganska skönt att ligga där och plaska och bli tvättad. Värre var det när duschen sattes på, puuuh vad läskigt!



Här är jag ute och åker båt med mamma och pappa för första gången. Det var inte läskigt alls, jag hoppade t.o.m i och gjorde mitt premiärdopp i sjön. Var ganska kallt, och trött blev jag för jag somnade i mammas knä sen på vägen hem.


Så nu har inte jag och mamma några mer bilder och visa just nu :)


*En blöt puss över hela munnen*


Kommentarer
Postat av: Crillan

Va fina bilder på dej Hampus...."stolt mormor"

2008-07-12 @ 22:01:48
URL: http://hampusen.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehhe.. rolig du :) Va söööt han är! :) vill också ha :)

2008-07-13 @ 01:10:19
Postat av: Marie

Hej kusin!

Vilken sötnos Hampus är!

2008-07-13 @ 21:43:31
URL: http://mariealfons.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej va söt du är då.Men vart är kortet på mamma? såg bara din pappa.

2008-07-16 @ 00:38:13
URL: http://hampusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0